torsdag den 19. december 2013

Loaded cup 2014 og Myfitlife event!

Træningsevents i 2014 - det bliver et godt år!

Nu er året 2013 snart slut og det har på mange måder været et år der for mig har stået i træningens tegn. Først stod den på hård genoptræning ved en fysioterapeut og derefter blev jeg langsomt mere og mere bidt af styrketræningen på egen hånd. Derfor skal jeg i 2014 træne endnu mere og søge endnu mere inspiration fra andre seje mennesker!

Året sparkes i gang (efter tømmermændene har lagt sig og alt glimmer er støvsuget op) med et træningsevent for læsere af det danske blognetværk for sundhed og træning; Myfitlife. De inviterer bloggere og læsere til en eftermiddag med fælles træning. Det er altid sjovt at møde andre med samme interesse som en selv og få sved på panden sammen! Du kan læse mere om eventet og købe din egen billet HER

Senere på året sker der endnu mere! D. 20 april skal jeg til Loaded Cup i Rinsgted med en veninde jeg har mødt via blogging og fælles interesse for fitness.


At se andre på scenen!

Det er allerførste gang jeg skal møde fitnessverden ansigt til ansigt sådan "rigtigt". Jeg glæder mig meget til at se ateleter på scenen vise hvad deres hårde arbejde har mundet ud i og se hvordan de agerer på scenen. 


Jeg ved det vil sparke lidt til min egen usikkerhed, men det skal bare overvindes. Fremfor at blive intimideret af andres fantastiske form, så vil jeg se det som en motivation. Det vil nok virke overvældende og urealistisk, men nu har jeg sat mig et mål og det skal jeg nok opnå! Det gør ingenting at min rejse kommer til at vare lidt længere end jeg først havde antaget, bare jeg har mig selv med hele vejen og passer på min krop.

Skal du se nogle shows eller til events i det nye år? :)

3 kommentarer:

  1. er altså helt vild med dine briller - hvor er de fra? bruger selv briller :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Heidi! :)

    Jeg er også selv rigtig glad for mine briller! I mange år brugte jeg kontaktlinser, men det var ikke helt godt for øjnene og skal man bruge briller, så kan man jo ligeså godt finde nogle fine af slagsen ;) Mine briller er fra Marc Jacobs og købt for halvandet år siden ca. De er blå inde i stellet og mørkebrune med lidt marmorering. Jeg ved desværre ikke hvad stelnummeret hedder, men måske kan en optiker hjælpe det :)

    SvarSlet
  3. Jeg ville så gerne også have været med til det i Valby, men skal desværre noget den dato. Glæder mig til at læse om hvordan det har været :D

    Fedt med Loaded Cup, det skal nok blive spændende :)

    SvarSlet