fredag den 20. december 2013

Dagens træning: ben og booty

Så blev det (endelig) legday igen!

Efter en god ryg og skuldertræning, så blev det i går mine ben og bagdel der skulle have sig en tur. Jeg valgte at køre et ret simpelt program med få øvelser, flere korte set med få gentagelser og en smule mere vægt end jeg plejer. Min hofteskade gør, at bentræning kan være lidt en udfordring, da jeg har gode dage og dårlige dage. Siden min operation 1. oktober har min bentræning foregået med lav vægt for at genoptræne musklerne udenom hoften uden at skade selve leddet. Jeg er nu klar til langsomt at øge vægten, hvilket jeg har glædet mig til!

Det er mit mål at smide noget af fedtet på mine lår, men det er først engang til sommer når jeg skærer lidt ned i mængderne af den mad jeg spiser. Lige nu spiser jeg godt med sund mad (og lidt chokolade ind i mellem) og vil gerne øge min muskelmasse, særligt på min flade bagdel!

Klik på øvelserne for at se et billede/video af den;
Det blev til en kort og effektiv træning, men jeg er sikker på jeg kan mærke det i benene i morgen!
Jeg prøvede at tage et billede af mine ben, men det er utrolig svært! Jeg synes dog jeg kan ane en smule masse der er bygget på!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar