fredag den 27. december 2013

Hvad laver du i juleferien?

Ferie = hygge, fællesskab og... træning!

Et kort indlæg fra mig der er 100% på juleferie. Godt nok har jeg en eksamen der lige kræver min opmærksomhed ind i mellem, men ellers er jeg gået på juleferie med alt hvad der hører med. 

Der er mange definitioner på den "rigtige" måde at holde ferie, og særligt juleferie, på. Nogle mener at man bør spise alt hvad der overhovedet kommer på bordet, andre vægter fællesskab fremfor mad og overholder deres kostplan selvom kalenderen siger sidst i december. Jeg befinder mig et sted mit i mellem. Jeg spiser hvad jeg har lyst til når jeg har lyst, men ikke bare fordi det står på bordet, fordi det er tradition eller fordi jeg keder mig. 

For mig er juleferie; lange gåture, samvær med familie, en masse julegodter (både sunde og usunde) og hvor jeg også passer min træning. Det er sådan jeg har det bedst.



Hvordan holder du juleferie?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar