lørdag den 30. november 2013

Hvem er med på sundere december?

Behøver en hyggelig jul gå hånd i hånd med en masse ekstra kilo? 


Nej! Men skal man så undvære al samværet, alle de gode snacks og alle de goder sager? Nej!
Jeg vil gerne starte "sundere december" her på bloggen og forhåbentlig vil i også dele jeres opskrifter og gode idéer.

Min hensigt er ikke at alle "normale" godter er bandlyst hele december, det er nærmere et forsøg på at få fokus på lidt sundere alternativer - bare nogle gange. Det ene udelukker nemlig ikke det andet, og bare fordi man tilvælger de sunde snacks, så betyder det ikke, at man fravælger alle de traditionelle julegodter! Men tænk hvis man nu bare hveranden gang valgte en sundere variant, mon maven så var helt så blød 1. januar? ;)

December står for døren og jeg håber i vil være med. Jeg vil gøre mit til at inspirere og motivere til sundere desserter, snacks og julegodter den næste måned! :)


4 kommentarer:

  1. Uha!! Den er jeg med på!! Tjek evt denne GRATIS jule e-bog fra madbanditten.dk - der er flere sundere jule-godter! Dem ser jeg selv frem til at prøve :-)

    Se her: http://www.madbanditten.dk/2013/11/30/gave-fra-mig-til-dig-gratis-e-bog-med-lchf-juleopskrifter/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da en super go idé, jeg må prøve nogle af opskrifterne af og nyde flere godter med bedre samvittighed :D

      Tak for tippet søde Ina :)

      Slet
  2. Jeg er bestemt også med! :D
    Jeg har selv også lige hentet den gratise jule e-bog på madbanditten.dk :)

    Hilsen
    Simone
    http://fitandlovinit.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt fedt, den lader virkelig til at være go - jeg henter den med det samme! Lækkert vi kan inspirere hinanden i blogland :D

      Slet