torsdag den 14. november 2013

Sund snack; Wannabe Snickers is!

Lækkersulten?

Det her er ikke en snack for alle, men giv den en chance inden du tænker den ser underlig ud! Hvis du (som mig) elsker peanutbutter og chokolade, men ikke elsker de kalorier der følger med de klassiske desserter hvori de indgår, så prøv min treat!



Det er lavet lidt på gefühl, men jeg har prøvet at skrive lidt ca mængder på. Du skal bruge;
  • 100 gram sukkerfri vanilje is, her fra ISIS (50 kcal)
  • 100 gram skyr (60 kcal) 
  • Et stykke knækbrød (ca. 35 kcal)
  • Et tyndt lag peanutbutter på knækbrødet (ca. 10 gram, 50 kcal)
  • Et par drys med ren, mørk kakaopulver 

Ikke just smuk eller fotogen, men jeg synes det smager fantastisk!

6 kommentarer:

  1. Genialt! Knuser du så bare knækbrødet og blander det sammen, eller hvorledes?

    SvarSlet
  2. Jeg plejer bare at "hakke" knækbrødet med skeen og blande det sammen med isen. Det sviner en lille smule, men det tager 5 min at smække sammen og jeg synes det smager fantastisk! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet! Den skriver jeg lige bag øret :)

      Slet
  3. Fedt! Kan man købe dette isis vaniljeis i normale supermarekeder? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan købes i Fakta, Netto, Kvickly og Føtex. Den med vanilje er min personlige favorit, men de har også med karamel, lakrids og jordbær. Prøv dig frem :D

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet