onsdag den 20. november 2013

Dagens træning; ryg og bryst

Skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked...

Et efterhånden godt brugt Instagram citat, men ikke detso mindre sandt og god motivation ;)
I dag fik jeg endelig min røv ned i centeret! Jeg har jo kørt hjemmetræning på det sidste, men må indrømme jeg har savnet de muligheder som centeret har. 
Mit træningsprogram er som altid udarbejdet primært af mig selv, men på baggrund af den værdifulde erfaring jeg fik fra de to trænere jeg kort har arbejdet sammen med; Kine og Herman fra TarGet PowerGym som jeg kun kan anbefale! Mit program er nu tilpasset mig og de begrænsninger min krop har lige for tiden, men naturligvis med fokus på at blive stærkere for hver gang, så jeg prøver at give den gas hvor jeg kan!


Dagens træning med fokus på bryst og ryg (og en smule biceps) 
Klik på øvelserne for at se en video af dem på Youtube

Ingen kommentarer:

Send en kommentar