onsdag den 27. november 2013

Jeg skal på tur!

I dag lander jeg i Bruxelles på tur med studiet

De næste fire dage er jeg i Bruxelles med mit studie og lærer alt om EUs instanser, europæisk politik og vigtigst af alt; de berømte belgiske øl! Og mon ikke der også ryger et stykke belgisk chokolade eller to ned ;)

Jeg skal bo sammen med tre søde piger fra mit hold og vi har alle valgt at tage træningstøj med, da vores hotel har et lille fitnesscenter. De næste dage er der planlagt indlæg og når jeg kommer hjem, så lægger jeg et indlæg op om at spise sundt og få trænet - selvom man holder ferie.

Indtil da håber jeg i fortsat vil følge med. Husk i også kan følge mig på Bloglovin:




2 kommentarer:

  1. Synes man kan se forandring med armene søde :-) go tur til Bruxelles vil svine du lørdag ��

    SvarSlet
  2. Fedt du kan se det, jeg synes også jeg kan ane en lille smule fremskridt ;)

    Håber i havde en go fest i lørdags, jeg havde helt sikkert en god tur til Bruxelles! :D

    SvarSlet