mandag den 20. januar 2014

Form status 2 uger inde i forløbet

Plus 1 kg og en masse erfaring allerede!

Jeg har nu været under Amanda Louises vinger i lidt over to uger. Det har betydet ny kost og træningsplan og en hverdag med mere struktur end jeg har vant til. Og hvordan er det så?

Overordnet set synes jeg det er super fedt! Jeg kan mærke helt inde i maven, at det her er rigtigt for mig. Dermed ikke sagt at det er nemt, langt fra. Jeg har de sidste 3 uger skrevet 3 eksamensopgaver og dagligt pakket to tasker; én til alt studierelateret og én til alt træningsrelateret. Lige pludselig går det ikke at glemme at handle ind, springe et måltid over, tage en hurtig snack eller vente med madpakken til 5 min. inden jeg skal ud af døren. Heldigvis falder planlægning mig ret naturligt og jeg har hurtigt fundet en god rytme med at pakke tasken om aftenen, forberede store portioner mad og fortælle mine omgivelser om mine valg (og fravalg).

Dette billede lagde jeg på Instagram efter at have gjort den fejl at købe ind efter træning - uden at have spist frokost. Øverste billede er hvad jeg havde lyst til at købe (og spise) og nederste billede er hvad jeg kom hjem med. Riskagerne er allerede åbnet, ellers havde jeg meget sandsynligt spist personen bag mig i køen - jeg er blevet en sulten pige af al den træning! ;)


Min form: 

Jeg har stadig lang vej igen, men begynder at kunne se min krop reagere positivt på træningen. Den suger til sig af al maden og forhåbentlig går det hele i mine muskler, og ikke i mavefedtet! Jeg har, som overskriften så fint nævner det, taget et helt kilo på. Det er noget som jeg personligt har det lidt svært med og jeg kunne straks mærke at jeg på én gang fik lyst til at skære i mine kalorier og samtidig spise en hel slikbutik, meget ambivalente følelser. Jeg overvejer at skrive et indlæg om frygten for at tage på her en af dagene. Det skal dog ikke være min frygt der begrænser mig, så jeg vælger at holde hovedet højt, følge planen og give min krop en masse mad og en masse træning!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar