onsdag den 22. januar 2014

Dagens træning: skulder og bryst (superset style!)

Når træthed overvindes og træningen bliver fantastisk!


Kender i de morgener hvor benene føles som bly og man næsten ikke engang gider bevæge sig ud i køkkenet for at lave kaffe? Sådan har jeg haft det siden min sidste eksamen. Det lykkedes mig at klare træningen uden problemer med travlhed ved siden af, men nu hvor jeg pludselig har et par dage fri, så er min krop faldet helt sammen. Upraktisk ;)

Det betød en tiltrængt hviledag med venindehygge og bare en enkelt powerwalk i blæsten. I går skulle det dog være anerledes, så jeg stod tidligt op, havde tasken pakket og tog afsted. Og endte med at have en fantastisk træning! Military press er virkelig ikke min stærke side og første time med Amanda Louise var en sørgelig omgang, men her lykkedes de 10 reps! Yes!


Min skulder/bryst workout

Klik på øvelserne for at se videoer.

Efter træning stod den på en shake med Whey 100 fra Bodylab med chokoladesmag og de obligatoriske 3 riskiks. 


Har du fået trænet i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar